חזקי ברוך: "אם אנשים יראו ששקד עוברת, יצביעו לה"

אייל ראובן No Comments on חזקי ברוך: "אם אנשים יראו ששקד עוברת, יצביעו לה"

הכתב הפוליטי חזקי ברוך ב"מהדורת הבוקר": "בבית היהודי אומרים שבסקרים שלהם הם קרובים במנדט אחד בלבד לאחוז החסימה. כשאנשים יראו שהם עוברים, יצטרפו אליהם עוד מצביעים שיבינו שקולם לא הולך לפח"

צילום: Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הכתב הפוליטי של ערוץ 7, חזקי ברוך שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על כוונותיה וסיכוייה של איילת שקד בבחירות. "שקד יודעת שהיא רצה עד הסוף. גם אנשים בליכוד אומרים שיש לה ארבעה מנדטים. הסקרים נותנים לה שלושה כרגע, אבל למשל אנחנו שומעים את משה סעדה אומר שהיא מביאה את האלטרנטיבה של לפיד והאחים המוסלמים, איילת לא עוברת – וזה אנחנו שומעים בימים האחרונים. לדעתם אם שקד רצה עד הסוף או פורשת שליש ילך לשמאל, שליש לימין ושליש לא יצביע. גם אם היא תרוץ עד הסוף הימין יקבל 50 אחוז מהקולות שלה".

לדבריו "נתניהו מעדיף לקבל את שני המנדטים שהיא תשרוף או תפרוש מאשר לקבל את שקד והבית היהודי עם ארבעה מנדטים שתיאלץ אותו להתנהל אחרת".

עוד עדכן ברוך: "לפי הסקרים של הבית היהודי הם אומרים שהם במרחק של מנדט מאחוז החסימה והם במגמת עליה. יש הרבה אנשים שאומרים אם היא לא עוברת כרגע אני לא מצביע לה, אבל אם יראו מפלגה שהיא עוברת אז בוודאי כל התמונה תשתנה".



0 תגובות